18. jan. 2016

Nej tak til hjemmeværns-politi- gendarmeri i gaden

Jeg har behov så tidligt i 2016, allerede at have en holding. Så har jeg også haft en i år. DFs forslag om at inddrage Hjemmeværnet i det utrættelige arbejde med at få gjort adgangen for flygtninge og migrater til kongeriget, så svær som muligt, er en nitte,

Holdningen har sit udspring i mine fordomme. Og mine fordomme starter i min barn i Løve i Vestsjælland , hvor Tykke Hans Kurt, Svagpisser Jørn osv samles på den lokale skole til hjemmeværns-møder, Det var en forsamling, som du muligvis, efter mange års hård træning, kunne få at udføre en ordre, som at løbe 50 meter i en retning, men i hvert fald ikke egnet sig ud udføre myndigheds-opgaver.

Jeg ved godt at de allerede i dag bistår politiet og skat med myndighedsopgaver men det er mine øjne et fejlspor,

Ingen kommentarer: