12. jul. 2013

Yt med badevandet. Støj over Folke-Gudhjems kommunen

Jeg blev hentet af Inger
smidt ud af hjemmet
den var gal, med værdifastsættelse
men kan ikke afskrive Kongehuset, Folkekirken
på kvarte lodder i Jylland
Og regne med tag over hovedet

Jeg blev hentet af Inger
jeg skulle skride
inden hun skred i svinget
af usammenhængs -forstoppelsen
over amoralsk løsøre på gule-relativisme-pladder

Jeg blev hentet af Inger
fik ikke mit gode tøj med
skulle være ude af byen
Inden duggen var faldet over mine zombie afgrøder
af "kan vi ikke tage snakker om det"
melorms befængte persillerødder og bander af knæhøj karse

Jeg blev hentet af Inger
det var ikke noget at debattere
stolen blev sat for fælles-skabet
og nøglen smidt væk

Jeg blev hentet af Inger
i en drøm
vi havde et par orange Hummel træningsdragter fra 70 erne, på
ellers var vi nøgne
Inger kunne tale
Jeg kunne, kun spise kål.

Den svenske designer og Kunstner Inger Carinas værk "Crochet Art"

Ingen kommentarer: