20. okt. 2015

Je Suis une petite fille confuse

Jeg troet faktisk, at nå det gode danske danske parti DF , med de gode danske værdier og ideer, sejlet rundt i gode gamle danske farvande, i gode  gamle danske skonnerter, med gode danske mænd og kvinder, som vil vælges  til gode gamle danske kommunal bestyrelser og regionsråd , ved gode game danske kommunalvalg og regions-valg, blev det betalt med gode gamle danske penge, tjent af gode gamle danske mænd og kvinder. indbetalt i gode gamle danske banker osv.

Men jeg troet forkert, DFs gode gamle danske valgkamp er også et fatamorgana projekt, et EU misfoster. EU er alle vegne også når Betina, Ole, Anders Steen skal vælges til byråd og regionsråd. DF har da formentlig malket EU kasserne efter reglerne. Det bare mig der ikke helt forstå meningen med det, Monsieur  Député Européen Morten Messerschmidt. Det gør jeg ikke. Men det er selvfølgelig mest mit eget problem.

Ingen kommentarer: